Lighthouse Farm Academy

Visuele identiteit

Lighthouse Farm Academy
Wageningen University & Research heeft een opleiding gelanceerd voor beleidsmakers en landbouwprofessionals, gericht op lessen van Lighthouse Farms wereldwijd. Deze boerderijen hebben zichzelf opnieuw uitgevonden en vormen een antwoord op mondiale uitdagingen in de landbouw.

De opleiding, richt zich op het overbrengen van cruciale kennis aan beleidsmakers en andere actoren in het voedselsysteem.
Het programma integreert theorie en praktijk, waarbij deelnemers daadwerkelijk boerderijen bezoeken.

Merksessie
Voor de visuele identiteit hebben we eerst een merksessie gedaan met een aantal belanghebbenden. Tijdens de merksessie hebben we gebruikgemaakt van de 12 archetypes om een diepgaand inzicht te krijgen in de kernwaarden, persoonlijkheid en identiteit van het merk. Door de archetypes hebben we duidelijk kunnen definiëren hoe het merk zich moet gedragen, communiceren en presenteren om een sterke connectie met de doelgroep te creëren.
Uit de merksessie kwam the wise & the Rebel.

Ook is er rekening gehouden met het creëren van een connectie met de huisstijl van Wageningen University & Research.

Lighthouse fam academy
Lighthouse fam academy 2
Logo zwart
Logo wit
PPT
uitleg cirkels
Folder binnenkant
Folder buitenkant
Flyer A5
Social berichten
PPT slides
Poster
PPT
Ander werk